U poslednje vreme, marketing
metodologija se sve više menja. Zbog raširene primene računara i interneta,
prethodna praksa više ne donose tako dobre rezultate. Nove marketing metode
omogućavaju značajno jači uticaj na tržište nego prethodne. Zbog toga je
najveći deo kursa posvećen internet marketingu, trenutno najzastupljenijom vidu
promocije proizvoda i usluga. Današnja preduzeća i organizacije sve više traže
sposobne internet marketing menadžere i spremne su da ih odlično plate. Cilj
ovog dela kursa je da savladate osnovne teorije internet marketinga, obučite se
u direktnom marketingu i prodaji na Internetu. Kada uspešno savladate
internet marketing, dobićete alate za razumevanje online kupaca, otkrićete kako
da to znanje povežete sa kreiranjem odgovarajućih proizvoda, usluga i ponuda na
internetu i metode odabira najboljeg načina da prenesete poruku i dobijete
pažnju potencijanih kupaca.
Značajan deo kursa biće
posvećen copywritingu - najefektnijnoj tehnici pisanog marketinga. U ovom delu
kursa naučićete načine obraćanja i vrste formi koje se koriste u pisanoj
poslovnoj komunikaciji. Saznaćete šta da izbegavate pri pismenom obraćanju, a
na šta da stavite poseban akcenat u vašem prodjanom ili marketinškom
pismu, kako da budete koncizni i jasni i ostvarite najveći uticaj na onoga kome
je vaša pisana reč namenjena. Cilj ovog dela kursa je da steknete veštinu
pisane poslovne komunikacije, da se na pravi način obraćate svojim postojećim i
potencijalnim klijentima, kako bi postigli maksimalne poslovne rezultate.
Da biste mogli da primenite
marketing specijalnost u raznim situacijama, analiziraćemo primenu marketing
metoda u širokom spektru tipova poslovanja: mala, srednja, velika preduzeća.
Isto tako, kako se ove metode primenjuju u zavisnosti od industrije (zdravstvo,
bankarstvo, obrazovane, sport i sl.). Kao rezultat toga, bićete spremni da
uđete u svako preduzeće koje traži način da zaradi više i da mu obezbedite
značajno povećanje prihoda. Takođe, govorićemo i o perspektivama i izazovima
marketinga u budućnosti.
0 komentari:
Objavi komentar