Razlog #3: Moderni marketing je u ljubavnoj aferi sa kupcima
Najbolji marketing profesionalci se ne trude da predvide budućnost. Umesto toga, fokusiraju se na "poslove koje treba obaviti" u sadašnjosti. Ovaj izraz, koji je smislio Clayton Christiansen, odnosi se na kupčeve društvene, emotivne i funkcionalne potrebe, i pretvara biznis u odgovor na njih.
Lepota Chirstiansenovog koncepta je u tome što ne ograničava inovaciju na najnoviju tehnologiju ili najpopularniju aplikaciju. Umesto toga, čvrsto stavlja inovaciju u oblast ljudskog ponašanja. "Da li ćemo za dvadeset godina koristiti iPhone?", pita Antoine Arnault, direktor LVMH (Louis Vuitton Moët Hennessy), na nedavno završenoj Condé Nast International Luxury Conference. "Ko zna. Ali za dvadeset godina, ljudi će i dalje da piju Dom Perignon." Zato spakujte svoju kristalnu kuglu i usvojite human-centric pristup.
0 komentari:
Objavi komentar