DIPLOMIRATI DIGITALNI MARKETING ZNAČI IMATI POTVRĐENO ZNANJE KOJE
POSLODAVCI TRAŽE
Poslodavci koji zapošljavaju u području digitalnog marketinga najsretniji bi bili kada bi znanja iz digitalnog marketinga bila standardizirana i certificirana, ili prevedeno da postoji formalni okvir koji bi dodatno jamčio kvalitetu znanja. U trenutku nastanka ovog teksta na području Europske Unije ima vrlo malo studija koji formalno i što je važnije kvalitetno pokrivaju područje digitalnog marketinga. Nemamo ni trunka lažne skromnosti i rado ćemo istaknuti da je Studij digitalnog marketinga na Visokom učilištu Algebra najkvalitetniji odgovor na potrebe tržišta rada u digitalnom marketingu koji daje formalni pečat znanja. To hrvatski poslodavci već sada prepoznaju. Sama činjenica da bitne digitalne marketinške agencije u Hrvatskoj imaju s nama potpisane ugovore o stručnoj praksi za naše studente ide u prilog gore navedenom.
Izdvajamo još važne
zaključke istraživanja OMI Digital Marketing Talent Report koji govore upravo o
nedostatku standardizacije u znanjima iz digitalnog marketinga, kao i trenutnu
situaciju gdje se kandidati za posao, praktički sami ocjenjuju i pri tome „napuhuju“
svoje stvarno znanje.
Anketirani
poslodavci odgovorili su sljedeće:
·
Postoji nedostatak industrijskih standarda i nedostatak
konzistentnog načina provjere znanja aplikanata za posao
·
Bez konkretnih, objektivnih načina mjerenja industrija će i dalje
osjećati nedostatak talenata u digitalnom marketingu
·
Aplikanti će se i dalje suočavati s teškoćama u diferencijaciji
sebe o odnosu na rivale
0 komentari:
Objavi komentar