JESTE LI ZNALI DA ZAVRŠITI STUDIJ DIGITALNOG MARKETINGA ZNAČI IMATI
ZNANJA I VJEŠTINE KOJE VAS ČINE VRLO ZAPOŠLJIVIMA ODMAH PO ZAVRŠETKU STUDIJA
Relevantna istraživanja ukazuju na to da se poslodavci u području marketinga susreću s velikim izazovima kod zapošljavanja talenata u digitalnom marketingu. Jednostavno ih nema dovoljno. Istraživanje koje je provela EACA udruženje europskih komunikacijskih agencija 2013. govori da su digitalni stručnjaci vrlo traženi, dapače traženiji čak i od stručnjaka iz strateškog marketinga koji se smatraju ekskluzivnima zbog velike količine znanja i iskustva koje moraju imati da bi zadovoljili visoke kriterije takvih radnih mjesta.
Kao potvrdu trendova, najpopularniji hrvatski portal koji se bavi digitalnom kulturom Netokracija u suradnji s vodećim hrvatskim job portalom MojPosao pokrenuo je istraživanje o poslovima u digitalnom marketingu koje samo potvrdilo saznanja iz prethodno navedenog europskog istraživanja.
0 komentari:
Objavi komentar