Content marketing je jedini marketing koji nam je preostao.
Šta to zapravo znači? Seth ističe da je najveća mana masovnog marketinga bila ta što je nametnut potencijalnim kupcima. Imali smo proizvođače koji su se “isuviše bučno” obraćali kupcima, stvarajući negativan efekat. Koliko puta su vam uživanje uz dobar film na TV-u prekinule petnaestominutne reklame?
U knjizi “99 cows” (99 krava), Godin kaže: “Kao potrošači, mi smo prezauzeti da obraćamo pažnju na oglašavanje, ali smo očajni u potrazi za dobrim stvarima koje rešavaju naše probleme.”
Content marketing je pristup koji ima za cilj povezivanje sa kupcima preko osmišljavanja relevantnog sadržaja.
Suština je i dalje privlačenje kupaca, ali ne na agresivan način
kojim se odlikovao masovni marketing, već koristeći osmišljen, kvalitetan
sadržaj koji je usmjeren na konkretnu ciljnu grupu. Ukoliko je taj dio posla
dobro obavljen, kupac će doći vama. Ako ste kreirali nešto što rješava njegove
probleme, vratiće se. Usput ste pospješili i kreiranje word-of-mouth (od
usta do usta) marketinga, što znači da će kupac dovesti i druge, potencijalne
kupce, sa sobom.
0 komentari:
Objavi komentar